2014/03/17

Collagen Drink - Gesha Beauty

Z wszelkimi suplementami diety zawsze było mi nie po drodze.Kupowałam, brałam 2-3 tabletki, a nastepnie spychałam biednego suplementa-delikwenta w otchłań zapomnienia. Kiedy dostałam propozycję od Gesha Beauty, nie powiem - zastanawiałam się czy starczy mi samozaparcia, by regularnie go stosować. Kiedy jednak przeczytałam kilka słów o rezultatach, obawy zniknęły. Bo jak tu się ociągać z braniem, kiedy w grę wchodzi piękna skóra! Przeczytajcie czy było warto.



Kilka słów o Collagen Drink

GESHA BEAUTY® COLLAGEN DRINK zawiera hydrolizowany kolagen morski o nazwie “Peptan“, produkowany przez francuską firmę Rousselot SAS. Kompleksowe badania kliniczne przeprowadzone w Japonii i Francji potwierdzają skuteczność Peptan'u™ i podkreślają nowe, zachęcające korzyści dla zdrowia skóry.

Składniki aktywne Gesha Beauty® Collagen Drink wnikają docelowo do głębokiej warstwy skóry (skóry właściwej) i działają od wewnątrz. Przez to wytwarzanie kolagenu jest stymulowane. Rezultatem jest młodszy i zdrowszy wygląd skóry.

Pozostałe składniki Gesha Beauty® Collagen Drink to witamina A, która utrzymuje prawidłowy stan skóry, włosów i paznokci, witamina E, która bierze udział w dostarczaniu składników odżywczych do komórek i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry, oraz witamina C, która jest istotna przy produkcji kolagenu. 





Moja opinia o produkcie

Przyznam, że po miesiącu kuracji jestem ciekawa co by było dalej :) Pierwsze rezultaty zobaczyłam po ok. 15 dniach. Czym się przejawiały ? Przede wszystkim tym, że moja skóra wyglądała na wypoczętą nawet rano (a wstaję obecnie o 5:30!). Nie była tak ziemista, opuchnięta jak zawsze, a przyjemnie napięta i promienna. Po nałożeniu makijażu efekt w ogóle był świetny, co zauważyły też moje koleżanki. Jeśli chodzi o redukcję zmarszczek - nie zauważyłam super efektów, ale przyznam że jest to problem który dotyczy mnie raczej w małym stopniu, więc i pole do działania było małe. Pewnie głowicie się dlaczego na powyższych zdjęciach kolagen występuje w towarzystwie dresu i butów sportowych...Otóż właśnie w tej dziedzienie efekty były najbardziej odczuwalne. Zniknęły ból stawów (szczególnie kolan!), które często dokuczały mi po bieganiu na bieżni i ogólnie czuję się bardziej fit. Pewnie to pozytywny wpływ witaminy C zawartej w składzie, no i samego kolagenu. Super! Schodząc może do tematów bardziej przyziemnych - smak drinków jak najbardziej do przeżycia, bardzo mocny aromat jabłka. Gdyby nie cena drinków, z chęcią kontynuowałabym kurację ciekawa dalszych efektów.

Cena

30 buteleczek (miesięczna kuracja) to koszt 447 zł. Warto jednak polować na promocje, które pojawiają się często.

Efekt naoczny

Co by nie być gołosłownym - moja skóra obecnie prezentuje się tak. Nie jest to efekt tylko kolagenu, ale myślę, że widać że jest w dobrej kondycji :)


5 komentarzy:

  1. Akurat suplementy z kolagenem bardzo mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna cera i jak promieniejesz ,jejku ale bym się ucieszyła jak mogłabym przetestować taki produkt na sobie <3

    OdpowiedzUsuń