2013/04/23

Mokobelle - nowa kolekcja

Jak już kilka razy pisałam na blogu - uwielbiam bransoletki, jest to zdecydowanie moja ulubiona część biżuterii. Jak srokę złoto przyciągają mnie nowe cudeńka. Tym razem uwagę zwróciła wiosenna kolekcja marki Mokobelle. Posiadam już dwie ich bransoletki w swoich zbiorach i jestem zachwycona ich uniwersalnością, delikatnością oraz jakością wykonania. Zobaczcie moich faworytów na wiosenny sezon.

Pastelowo-niebieskie jadeity z małym piórkiem
Lemonkowe jadeity ze złotymi skrzydełkami
Różowy sznureczek z wiszącą rączką Fatimy
Żółty sznureczek z czaszką

Różowo-pomarańczowe koralowce z mokobellką
Zdecydowanym numerem jeden jest biżuteria w kolorze limonki. Mam słabość do tego koloru.

Więcej modeli znajdziecie na stronie Mokobelle.

5 komentarzy:

  1. wszystkie są super :) idę oglądać ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wszystkie, ta ostatnia w moim kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardo mi się podobają takie subtelne na sznureczku , do wszystkiego pasują i urozmaicają nawet "apelowy" strój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są faktycznie ślicznie, osobiście zainwestowałam w dwie sztuki i choć mam chęć na jeszcze dwie, to rozsądek podpowiada, że ich cena nie jest zbytnio przystępna,
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń