2012/05/22

Prezentowe pomysły na dzień matuli

Już w sobotę nasz Mamy będą miały swój dzień :) Z reguły planuję swoje prezenty na dłuuugo przed okazją, jednak mam nadzieję, że post będzie pomocny dla Tych, którzy przygotowanie prezentu zostawili na ostatnią chwilę. To już ostatnie dni, by zamówić coś przez internet - oczywiście za pośrednictwem firmy kurierskiej. A może w tym roku stawiacie na DIY ? Powiem szczerze, że szalenie podobają mi się prezenty od siebie, zrobione od serca, jednak mam dwie lewe ręce i zrobienie czegokolwiek co angażuje moje zdolności plastyczne po prostu mnie przerasta :)

Z okazji 26 maja firma L'occitane przygotowała specjalne zestawy w okazyjnych cenach :) 

Zestawy kupicie w sklepie internetowym http://pl.loccitane.com lub w sklepach stacjonarnych marki.
Merlin.pl oferuje promocje w różnych działach. Obecnie obowiązuje przecena 45 % na wybrane książki, -50 % na filmy DVD, 50 % na zapachy oraz kosmetyki kolorowe ;)


Okazje dostępne w poszczególnych sektorach na http://merlin.pl

Sklep Tołpy przygotował na ten szczególny dzień rabaty sięgające 50 %.


A może coś do domu ? W Lovely Home 10 % zniżki na całe zakupy na hasło: MAMA.



Biżuteria zawsze jest trafionym prezentem dla kobiety :) W sklepach jubilerskich na pewno znajdziecie coś w gustach swoim mam. 

W sklepie internetowym http://www.yes.pl znalazłam prezenty na różną kieszeń ;) 

Dla mam podążających za modą wymarzonym prezentem mogą być stylowe dodatki - dużo ciekawych rzeczy znalazłam dla Was w sklepie http://www.delamo.pl/. Obecnie trwa tam wyprzedaż.



Jeśli natomiast kompletnie nie macie pomysłu na prezent lub czasu, by go znaleźć, polecam Wam karty upominkowe - zakupy w ulubionym sklepie na pewno poprawią humor Waszym najdroższym mamom :) 


Karty upominkowe znajdziecie m.in. w Sephorze. Możecie ją doładować dowolną kwotą, a Wasza mama  będzie miała cały rok by spożytkować ją na zakupach. 

Oprócz prezentów pamiętajcie także o wyjątkowym traktowaniu naszych Najdroższych Mam - nie tylko 26 maja, ale przez wszystkie dni w roku :) 

Z tego miejsca pozdrawiam swoją rodzicielkę ! <3 (nie - nie ma tu Twojego prezentu ;p)

8 komentarzy:

  1. fajny post, ale moja Mama jest tak wybredna że boje się kupowac coś, czego wczesniej nie zaaprobowała;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudowne pomysły!!!!!!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm moja mam jest daleko, więc mam ten "problem" z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama bym pare rzeczy chetnie przygarneła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama zawsze oczekuje standardowego zestawu: Krem do rąk + błyszczyk, zużywa je w tempie ekspresowym i chciałaby dostać na każdą okazję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja po konsultacjach z mamą kupiłam jej biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dla mojej mamy kupiłam perfumy. Mam nadzieję, że się ucieszy :)

    Twoja mama zagląda na bloga? Wow, najs :) Moja nawet myszki nie potrafi obsługiwać i nie chce się nauczyć... eh ;)

    OdpowiedzUsuń