2012/04/29

Spotkanie blogerek - Katowice 18 maj

Niedawno wypełniałyście ankietę dotyczące spotkania w Katowicach. Podsumowując wyniki udało mi się ustalić datę i godzinę pierwszego blogerskiego spotkania na Śląsku. Ach, jakżem podekscytowana !

Otóż - spotkanie odbędzie się 18 maja - tak głosowała zdecydowana większość. Wybrałyście godziny późno popołudniowe - proponuję więc godzinę 17. Miejsce pozostaje bez zmian - Silesia City Centre. O  17:00 spotykamy się przy wejściu od strony H&M (wejście od strony parkingu, pierwsze od strony Chorzowa).

Dajcie proszę znać jak będziecie - chcę ocenić naszą liczebność i jakby co zarezerwować gdzieś miejsce dla naszej wesołej gromadki :D

Będzie mi miło jeśli na Waszych blogach również rozpropagujecie spotkanie - im więcej nas, tym weselej :) 

Coby nie straszyć Was już silosami zrobiłam do bólu słodki banerek w najmodniejszych pastelach! 


Chyba nie muszę pisać, że obecność obowiązkowa ;> 

Przybywajcie, udostępniajcie - 18 maja zatrzęsiemy Silesią :) 

19 komentarzy:

  1. Błąd na banerze - "Center", a nie "Centre". :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Już Wam zazdroszczę- ja w tym czasie będę niestety na majówce. Ale nawet gdybym była w domku, do Katowic mam dosyć daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Obawiam się, że nie dotrę, ponieważ jest to piątek.. mam długo szkołę i dodatkowo latam na zabiegi związane z moim zdrowiem.. ehh

    OdpowiedzUsuń
  4. nie obiecuje na 100%, ale postaram sie byc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. udanego spotkania :D nie mogę doczekać się fotorelacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę ;)
    Miejmy nadzieję, że grono chętnych się powiększy, bo na razie chyba z tym słabiutko ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę się określić niestety czy będę na 100% ponieważ plany zmieniają mi się z dnia na dzień. Ale jestem bardzo chętna i jak nic się nie pozmienia zamierzam być ;)

    W jednej z notek oczywiście udostępniłam banerek :) Słodki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero teraz dowiaduję się o zlocie, szkoda bo termin mi nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  9. ooj ja bardzo chętnie ;) dam jeszcze znać czy uda mi się znaleźć w piątek czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja będę! ;D Mogę zabrać koleżankę? :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja powstaram sie byc:D
    a mogę zabrać przyjaciółkę??:> nie mająca bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i nie udało mi się wziąć nadgodzin w pracy i nie dam rady dojechać :(:(:( a buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. http://cosasyminimas.blogspot.com/2012/05/spotkanie-slaskich-blogerek-18-maja.html ogłaszam wszem i wobec ;))

    OdpowiedzUsuń