2012/03/29

Trend Alarm: Baseball Jacket




To nie pierwszy raz kiedy moda brata się ze sportem. Wystarczy wspomnieć o trampkach na koturnach, koszulkach z numerkami czy totalnie przywłaszczonych przez przemysł modowy koszulkach polo. W tym  sezonie do zaszczytnego grona high fashion dołącza kurtka bejsbolówka. Na pierwszy rzut oka część ubioru zupełnie niekobieca, choć najmodniej będzie jeśli połączymy ją z czymś bardzo kobiecym np. sukienką. Zestawienie i sam pomysł wprowadzenia kurtki z boiska na ulice jest bardzo fajny, choć zupełnie nie dla mnie. I choć ja w tym sezonie w baseball nie pogram, z chęcią pooglądam stylizacje innych z tym trendem.

The Verdict Is In — The Baseball Jacket Renewed
http://www.vogue.com
Powiem Wam, że sieciówki nie podchwyciły jeszcze tego trendu - w tych popularnych znalazłam zaledwie kilka rzeczy utrzymanych w tym trendzie. Nie zawiodły natomiast mniej popularne sklepy :)

Cream (Cream) Henleys Studded Baseball Jacket | 240070713 | New Look
New Look - 39 funtów
Superdry Smashed Baseball Jacket
Superdry - 179 euro

Product Image
Zappos - 80 dolarów

Cotton Varsity Letterman Jacket in Sand
Akira - 48 dolarów

Junior Varsity Jacket
Nasty Gal - 88 dolarów



Karmaloop - 132 dolary

Caroline
Abercrombie - 110 dolarów

I co myślicie ? :)

15 komentarzy:

  1. ta z superdry ejst genialna ;D ja jesczez nawet zwyklej basebollowki nie mam -.- xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym stylu mam tylko bluzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. o a ja mam taką :D wychodziłoby na to, że lumpeksy też wiedzą co w modzie piszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Totalnie nie moja bajka, ale przypomniałam sobie że mam pomarańczową h&m-ową w tym stylu którą kupiłam w przypływie jakiegoś szaleństwa i może wreszcie sprzedam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten "trend" pojawił się już w zeszłym roku - pamiętam bo szukałam bejsbolówki w H&M, ale zeszły błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnych kilka lat wstecz była na to moda, ale jak wiadaomo moda co jakiś czas wraca. Ja osobiście nie kupię niczego w tym stylu :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten trend ale do mnie on nie pasuję więc nie kupię na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. są mega, ostatnio oglądałam, świetną z pomarańczowymi wstawkami w New Yorker, ale była za duża i nic z tego;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć to nie mój styl, to niektóre propozycje wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się ten trend baardzo podoba i muszę zainwestować w taką kurtkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre bardzo mi się podobają :) już rok temu miałam chrapkę, ale nigdzie nie znalazłam fajnej...

    OdpowiedzUsuń
  12. ja myślę że to pasuje nastolatkom. kojarzy mi się z amerykańskimi filmami... co to było BH90210 ?

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja kupiłam w zeszłym roku, ale jakoś rzadko po nią sięgam, bo preferuję elegancję.. za to mojemu chłopakowi się baaardzo podoba i chciałby, żebym ją nosiła jak najczęściej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bm chciała taką jak ta z superdry - jest idealna. póki co mam czerwoną w vero mody, ale na razie jeszcze jej nie nosiłam ;]

    OdpowiedzUsuń