2012/03/26

A ideały nie istnieją ? Czyli o kosmetykach idealnych TAG

Początkowo planowałam dzisiaj umieszczenie zdjęć z naszej wycieczki, ale niestety wróciliśmy dosyć późno i nie miałam sił już obrabiać zdjęć :) Dlatego dzisiaj TAG - Kosmetyk Idealny, który przywędrował do mnie od http://kosmetycznerecenzje.blogspot.com/. Trochę zajęło mi myślenie nad moimi idealnymi - początkowo zwątpiłam czy w ogóle takie mam :) Aczkolwiek poniższe kosmetyki są bardzo bliskie tego, żeby ideałem być ;) 

 

Zasady TAGu:
1. Napisz, kto Cię otagował i umieść zasady TAGu.
2. Zamieść banner TAGu i wymień max. 3 kosmetyki (może być pielęgnacja jak i kolorówka), które są dla Ciebie ideałem, używasz ich już długo i nie zamienisz na nic innego.
3. Wklej zdjęcie wybranego kosmetyku.
4. Uzasadnij swój wybór (krótką recenzją możesz zachęcić wiele osób, by również go wypróbowały).
5. Zaproś do zabawy 4 bloggerki. 

Najwyżej na mojej liście ideałów jest podkład - Estee Lauder Double Wear Light


 

Testowałam wiele podkładów, ale ten nie ma sobie równych pod względem trwałości na mojej tłustej skórze. Daje piękny efekt "matowego rozświetlenia". Obecnie jestem w trakcie 2 opakowania i już wiem, że dłuuuugo się z nim nie rozstanę.

Drugim kosmetykiem, o którym chcę wspomnieć, a właściwie grupą kosmetyków są szminki i błyszczyki Chanel. Pod względem kolorów, efektu i trwałości nie mają sobie równych - wyglądają na prawdę niesamowicie i są warte każdej złotówki. W mojej kolekcji znajduje się szminka Rouge Velvet oraz 3 błyszczyki Scintillantes. Pięknie wyglądają i poprawiają humor - tak, cieszę mnie takie rzeczy, jestem gadżeciarą.

 

 

Do ujawniani swoich ideałów nominuję:


12 komentarzy:

  1. Super, że wykonałaś ten TAG :) Miałam kiedyś wielką ochotę na EL DW, ale zawsze szkoda mi było pieniędzy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym podkładem kusisz :) Może kiedyś mnie będzie stać XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja bym wybrała? Trudny ten tag:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się marzą szminki Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj, masz ciekawego bloga zapraszam na moj http://kwiat-paproci.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminka Chanel to moje marzenie, ale niestety cena nie pozwala mi na jego realizację. ;/ TAG rzeczywiście trudny.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tak trochę z innej beczki- znasz może kosmetyki TOŁPA? natknęłam się w drogerii na ich maseczkę i darłabym sobie rękę uciąć, że gdzieś już czytałam recenzje o nich, nie wiem tylko gdzie. stawiałabym na Ciebie, bo zawsze jesteś ze wszystkim na bieżąco;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za otagowanie :* Niezmiernie mi miło, że o mnie pamiętasz :)
    Będę mieć teraz zagwostkę, co uznać za ideał kosmetyczny...

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na takie nie stać ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Szminka Chanel - marzenie :)
    Pozdrawiam ciepło, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się z pierwszym wyborem! nie jest to co prawda mój podkład numer 1, ale na liście jest wysoko, bo jest naprawdę świetny! a Chanelkami kusicie wszystkie.. aż popatrzę na ich ofertę za 3 tyg na lotnisku :)

    OdpowiedzUsuń