2011/06/03

Ziaja Szampon Lawendowy

Jak już nie raz pisałam, testowałam wiele szamponów i z niższej i wyższej półki cenowej. Jakiś czas temu Miya w komentarzach wspomniała o szamponach z Ziaji - i choć w Rossmanie nie znalazłam linii, o której wtedy wspominała, skusiłam się na innym szampon tej firmy. W końcu za 6 złotych z groszami nie ryzykuję wiele. Kupiłam szampon lawendowy do włosów przetłuszczających się. Choć lubię kosmetyki Ziaji, to do szamponu za tak niską cenę byłam nastawiona dosyć sceptycznie. Ku mojemu zaskoczeniu okazał się to być najlepszy szampon jaki miałam w ostatnim czasie. Włosy są po nim leciutkie, ale nie elektryzują się. U nasady są fajnie odbite ku górze i puszyste. Do tego czuć, że nie są obciążone zbędna chemią. Szampon ma ładny, naturalny zapach. Moje dość trudne, cienkie, przetłuszczające się włosy są po nim dłużej świeże - nawet wieczorem po rannym myciu są jeszcze ok (a wcześniej myłam włosy czasem i nawet 2 razy dziennie). Z całego serca polecam ten szampon. Plusem jest też cena - za trochę ponad 6 zł dostaniemy butle 500 ml szamponu.


Przepraszam, że zdjęcie z Internetu, ale post robię w mega pośpiechu :) Mam nadzieję, że w weekend znajdę czas, żeby zrobić jakiś porządny, fajny post ;) 


10 komentarzy:

  1. mówiłam że jest fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Ziaja można fajne perełki wyszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiscie wart przetestowania, szczegolnie ze wzgledu na cene ;) ja lubie z ziaji zele pod prysznic tez sa calkiem dobre 500 ml w cenie 6 zł to nie jest wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tych naturalnych szamponów z Ziaji jeszcze nie testowałam, aktualnie wykańczam ten intensywnie nawilżający i czeka na mnie szampon z Alterry. zobaczymy jak będzie się sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w kielcach mam b.fajną naturę, a w douglasach, także tu w wawie jest bardzo ubogo :))

    mi też się podoba mnóstwo rzeczy, zachwyciły mnie 2 naszyjniki i żółta kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooo muszę się kopnąć do sklepu :D
    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dobrego słyszałam na ten temat, być może wybiorę jakiś z tych szamponów.

    OdpowiedzUsuń