2011/06/21

T-shirt znaleziony - czy idealny to się okaże :)

Po raz kolejny uratował mnie ebay i jego liczne outlety, które wystawiają na nim aukcje. Teraz z niecierpliwością czekam, aż przyjdzie. Zamówiłam T-Shirt od Teda Bakera w 100 % zrobiony z tencelu - ekologicznego włókna celulozowego, które jest przewiewne i wytrzymałe. Koszulka jest szara, prosta, ale żeby nie była całkowicie zwyczajna ma wszyte zamki błyskawiczne w kolorze limonki :)

A teraz najlepsze - pierwotna cena T-shirtu to 45 funtów - ja kupiłam ją za ok. 14 funtów, czyli 70 zł. Myślę, że jest to rozsądna cena jak za dobry jakościowo (mam nadzieję!), markowy T-shirt.

Jak listonosz przyniesie mi moją upragnioną paczkę - pokażę go na sobie :) Póki co zdjęcia z ebaya:





Z tym t-shirtem zostawiam Was do niedzieli - robię sobie długi weekend i jutro wyjeżdżam na wieś na zasłużony odpoczynek :) 

PS: takie bardzo ludzkie manekiny są troszkę przerażające :) 

11 komentarzy:

  1. fajna ta koszulka i mam nadzie,eze naprawde oryginalna bedzie ;))
    baw sie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście okazja z tą koszulką;)
    ludzkie manekiny są straszne! ;))

    nostalgicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Mam nadzieję, że to będzie orygnał. Jak ją przyślą odrazu się pochwal!

    OdpowiedzUsuń
  4. t-shirt fajny, ale manekin naprawdę przerażający :D
    udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie te manekiny wyglądają raczej tandetnie :)))))
    Jakoś ten trend ze wszywaniem zamków mnie nie zachwyca. :) Mam w prawdzie jedną sukienkę, która ma taką "ozdobę" ale o wiele bardziej by mi się podobała, gdyby nie miała suwaka. :)
    Ale ciesz się swoją zdobyczą. :) CZekam aż się w nim pokażesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze widze i w sumei podoba sie!: ) jest taki.. inny ! ;D

    OdpowiedzUsuń