2011/06/29

Asosowa spódnica i dylemat ślubnej biżuterii

Od dzisiaj na Asos rozpoczęła się wyprzedaż - 70 % i pewnie z każdym dniem będzie przybywać rzeczy przecenionych :) Ja skusiłam się dzisiaj na elegancką spódnice, co prawda przecenioną tylko o 50 %, ale tak mi się podobała, że nie chciałam ryzykować. Chodzenie na praktyki i konieczność "biurowego" stroju uświadomiły mi jak mało tego typu ubrań znajduje się w mojej szafie. Dlatego uważam, że poniższa spódnica jest dobrą inwestycją :)


Spódnica kosztowała 15 funtów.


Mój ślub coraz bliżej, dlatego odczuwam coraz większą presję na zakup biżuterii na ten szczególny dzień. Ogólnie sprawa wygląda tak, że chcę kupić coś uniwersalnego co będzie mi służyło również po ślubie. Początkowo myślałam o klasycznych białych perłach, ale nie jestem do końca przekonana czy będę je później nosiła, bo nie wpisują się w 100 % w mój styl. Myślę więc o jakiejś srebrnej biżuterii, która będzie fajnie współgrała z moim szarymi butami. Poniżej moje typy:










Jak widzicie podobają mi się takie dość masywne bransoletki. Wiem, że są typowo ślubne, ale myślę, że do ślubu cywilnego i mojej sukienki się nadają. Jeśli któraś z Was widziała gdzieś podobne bransolety, proszę dajcie mi znać, bo czasu coraz mniej :)

Przypominam Wam również, że tylko dzisiaj i jutro możecie zgłaszać się do mojego giveawaya :)






7 komentarzy:

  1. spódnica śliczna :)
    a z bransoletek najbardziej podoba mi się trzecia;

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się bardzo podobają zwykłe, białe perełki. :) a z tych co pokazałaś to druga i trzecia. :)
    Spódniczka jest śliczna. Piękny kolor i fason.

    www.sonnaille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna spodnica, wlasnie tez mam dylemat co do jednej sukieni na asos. i chyba wkoncu ja zamowie ;)

    a bizuteria... zalezy jaka masz kreacje na ten dzien :) perelki moga byc dobrym wyjsciem , mysle, ze sa ponadczasowe i niekoniecznie dla starszych pan ;) czy na wielkie wyjscia
    dla mnie sa synonimem elgancji

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna ta spódnica :D
    z bransoletek też najbardziej podoba mi się, ta co tobie :)
    masz u siebie sklep PARFOIS? tam często dużo ładnych bransolet jest :)
    tak jeszcze spojrzałam w veronie i te wydają się być fajne:
    http://www.verona.pl/bizuteria-srebrna/bransoletki/3634-srebrna-bransoletka-SW-T-C07-BS0-IBR0100
    http://www.verona.pl/bizuteria-srebrna/bransoletki/3030-srebrna-bransoletka-SW-T-C11-DAV-IBRU186


    mortish

    OdpowiedzUsuń
  6. boska spódnica!

    jeśli chodzi o biżuterię to mi się podoba, jak Panna Młoda jej nie ma, albo tylko kolczyki delikatne no i obrączka. Nie podoba mi się jak ślubna jest obwieszona. piękna suknia jest najlepszą biżuterią :))

    OdpowiedzUsuń