2011/05/28

My sale cravings

Miesiąc czerwiec jest zwykle dla mnie pasmem udręki pod postacią sesji i zaliczeń, ale jest coś co skutecznie wywołuje uśmiech na mej twarzy i nie pozwala znienawidzić szóstego miesiąca roku - przeceny. Jako, że są już tuż za rogiem wstrzymuję się z wszelkimi zakupami licząc, że wymarzone rzeczy będą na mnie czekać z znacznie niższą ceną. Jak co roku tworzę sobie w głowie listę rzeczy, które chcę zdobyć w gąszczu wieszaków oznakowanych długo oczekiwanym znakiem 'sale'. Oczywiście, jak to zwykle bywa, do kasy pójdę również z rzeczami zupełnie nieplanowanymi...no ale cóż...to grzech nie skorzystać z okazji, prawda ? ;)

W tym roku na mojej liście są:


  • cekinowa spódnica tuba (mam na nią wizję ;))     

  • buty 'block heels' w stylu Foxy Jeffreya Campbella
  • kolorowe rurki 

  • przezroczysta torba 

  • dobry jakościowo t-shirt 






  • biała koszula 


A Wy robicie taką listę ? :) Czego będziecie szukać na wyprzedażach ? 

Ja tymczasem wracam do książek - w poniedziałek egzamin brrr :) 






8 komentarzy:

  1. myślę że najtrudniej Ci będzie znaleźć ten t-shirt dobrej jakości i i tak wylądujesz na ASOSie.

    Powodzenia z Kosterą i in.

    Twój Lok :P

    OdpowiedzUsuń
  2. też pewnie przygotuję taką listę.
    chętnie wybrałabym się na wyprzedaże do hiszpanii albo londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam szczęścia do wyprzedaży. Nie robi listy, chociaż wiem, co mi potrzeba. Jak się uda coś kupić to będzie dobrze. Jeśli nie to będzie trzeba się obyć. Ale na białą koszulę to sama mam chrapkę, ale ie wiem jeszcze jaką.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jak rodzina"byhahahahha, rozśmieszyło mnie to;D

    Listę zawsze robię, ale nie tym razem, bo wszystko to co chciałam kupiłam już przed wyprzedażami:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście , ze robie taka liste;] teraz obowiązkow będą to kolorowe rurki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja marzę o maxi sukience, takiej za kostki - ciężko mi znaleźć o idealnej długości ;d
    i wygodne sandałki, najlepiej z paskami na gumce ;)
    Marzy mi się jeszcze koszyk z h&m-u, tylko mój chłopak marudzi, że nie będę go używać ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie torebki furla podobaja ahh :)

    OdpowiedzUsuń