2011/05/22

I am a PLASTIC bag

Jeszcze kilka sezonów temu, każda szanująca się fashionistka nosiła słynną torebkę Anyi Hindmarch, która z dumą oznajmiała swój nieplastikowy byt i zapoczątkowała koniunkturę na eko torby . Dziś najmodniejsze torebki krzyczą z daleka i bez ogródek, że są z plastiku czy innego tworzywa plastikopodobnego. Baa, są nawet uważana za jeden z głównych trendów sezonu lato 2011. Te miłośniczki trendów, które zawsze mają porządek w torebce mogą zdecydować się na te przezroczyste lub półtransparentne torby. Reszta będzie miała w czym wybierać zarówno wśród klasycznych kolorów, jak i modnych neonów. Plastic is fantastic ?

Furla Candy Bag





Jil Sander 


H&M

Ted Baker 



Jimmy Choo





Przepiękne są te torebki Furli - z chęcią zaprosiłabym taką do swojej szafy :) 




10 komentarzy:

  1. Rany, przerażają mnie te torebki! ;D

    kisses
    reesh

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne, chciałabym z każdej po jednej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to się zgrałyśmy z tymi kaktusami ;)
    mnie jakoś nie kręcą te plastikowe torby ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha a ja w zeszłym tygodniu kupiłam "i'm not a plastic bag" z myślą o wakacjach bo idealnie pasuje mi do kostiumu kapielowego!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podobają!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. i think i like the furla ones best. they look the most 'bag'ish, and not just like a supermarket thang

    OdpowiedzUsuń
  7. ;) zupełnie nie znam się na modzie... ale jeśli chodzi o mój gust, to totalnie do mnie nie przemawiają te torebki... wyglądają strasznie kiczowato... brr...

    Ale dziś moda jest dziwna.. ;) przynajmniej według mnie ;)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. rozowa furla to jest to :)
    ale ta od jil to jakeis nieporozumienie no i cena... pff

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie ta z furli podoba się najbardziej <3
    widziałam kiedyś różową i naprawdę zachwycała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. candy bag furli - moje marzenie... ale jak myślę o tym, że taka torba będzie modna sezon - maksymalnie dwa i kosztuje 700 zl w górę... jakoś mnie to nie zachęca. Gdybym ją kupiła to miałabym poczucie winy ^^
    dlatego ostatnio omijam Furlę w Katowicach szerokim łukiem ; )

    OdpowiedzUsuń