2011/05/14

City Safari

Od kilku sezonów lubuję się we wszystkich odcieniach beżu, nude i brązu. Są na tyle uniwersalne, że pasują niemal do wszystkiego, a ich odcienie można nieskończenie ze sobą łączyć. Ciuchy, które mam na sobie są doskonałe na upały - cienkie bawełniane rzeczy są niezwykle przewiewne i komfortowe. Gdy mój narzeczony zobaczył mnie w tym outficie, stwierdził, że wyglądam jakbym jechała na safari - stąd tytuł posta :) W związku z moimi uczelnianymi obowiązkami, nie miałam jednak czasu żeby zrobić porządne zdjęcia, nad czym szczerze ubolewam :) Mam nadzieję, że mi wybaczycie :)





Mam na sobie:
szorty - H&M Conscious Collection 59,99 zł
koszula - Bershka 59 zł ale ostatnio je przecenili na 29,90 zł
gumowe baletki - e&e , 39 zł 

Dzisiaj jeden z moich poprzednich outfitów znalazł się na zeberce.pl - http://www.zeberka.pl/art.php?id=12922    Zapraszam do oglądania :) 


11 komentarzy:

  1. te szoty sa cudowne. przymirzalam je i w sumie mialam wrazenie, ze poszerzaja mnie. Jednka na Tobie wygladaja swietnie i ta koszula tez bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki przepiękne
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te szorty. Na mnie ta bluzka niestety wygladałaby tragicznie, tak wrzucona w spodnie. Ty wyglądasz swietnie.
    Przy drugim zdjęciu się uśmiałam! Znudzonaś ;]
    Ah i zauważyłam, ze na zeberce przeinaczyli twoje imię ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne buty, gdzie można je znaleźć? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie w tych szortach wyglądasz :)
    na zeberce dałam 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapomniałam ci napisać, że na FFW w showroomie było stoisko sabriny pilewicz :) te torebki są obłędne! na żywo wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciach!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście fajnie wyglądasz w tych spodenkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, fajnie z tą zeberką! :)
    Ja chciałabym kupić taką bluzkę, ale białą. Tyle że nigdzie takich nie widziałam :(
    i jak się te buciki noszą?

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladasz przeslicznie, cudowne szorty i koszula ,a buty wprost urocze!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się Twoje szorty :]
    ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w balerinkach <3 Uwielbiam Twój styl, trafiłam tu przez przypadek, ale od razu dodałam do obserwujących. Bardzo fajny blog :)
    Zapraszam do mnie: http://hit-myself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń